Znów cała prawda...

12:50:00


Zostałam zbombardowana nominacjami do LBA. Zważywszy na to, że mój blog jest bardzo młody, a jak sama nie widzę się (jeszcze) w zakręconym świecie blogosfery, na jakichś tam szczeblach osiąknięć - jest to bardzo miłe zaskoczenie. Co prawda, nie zamierzałam robić kolejnych zestawień do LBA, gdyż jedno (w moim mniemaniu) to wystarczająca ilość. W swoim zestawieniu, nominowałam blogi, które jeszcze udziału w nim nie brały. A i tak się trafiły psikusy. Blogosfera taka mała. 


Żeby nikony smutno nie było, postanowiłam stworzyć ten tekst, aby odpowiedzieć na pytania, które dostałam w kolejnych nominacjach. I tak, odpowiem na pytania zadane mi przez (kolejno): Justekmakemesmile, O chłopcu I., Niezłe Ziółko. Miłego czytania i poznawania mnie znów ;)


Justekmakemesmile.

1. Jak często sprawdzasz statystyki bloga?
 Rzadko. Może raz na 2 tygodnie. Szkoda mi na to czasu. 

2.Który post na Twoim blogu wymagał od Ciebie najwięcej pracy/czasu/wysiłku ?
Ten, który obecnie piszę. Powstaje już 2 tygodnie i końca nie widać. W między czasie powstało kilka innych postów. Ale ten, który piszę od dwóch tygodni, jest specyficzny i trudny. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się go skończyć.

3. Którą cześć swojego ciała lubisz najmniej i dlaczego?
Nosa nie lubię. Jest garbaty po kontakcie pierwszego stopnia z "amerykanką"

4. Które wspomnienie z przedszkola lub szkoły podstawowej wywołuje grymas niezadowolenia na Twojej twarzy?
Prześladowanie ze względu na rzadkie włosy. Do dziś to pamiętam. 

5. Jak wygląda Twój poranek ?
Ziewam, nie chce mi się wstać z łózka. Wstaję i maszeruje do kuchni. Wstawiam wodę na kawę, odpalam kompa, robię dziecku śniadanie. Piję kawę sprawdzając blog i fejsa.

6. W jakim kolorze czujesz się piękną?
 W żadnym. Ładnemu we wszystkim ładnie, byle podkład miał na twarzy ;)

7. Jak reagujesz na hejt?
 Śmieję się. Lubię hejt. Poznaję w ten sposób ludzi, którzy są naprawdę bardzo skrzywdzeni przez życie. Współczuję im i zazdroszczę, że nie szkoda im czasu na plucie jadem. Generalnie, hejt mam głęboko w doopie.

8. 6 cech blogera doskonałego to?
 Yhm... Nie wiem. Są w ogóle takie?

9. Gdybyś mogła cofnąć czas, to do jakiego okresu w Twoim życiu chciałabyś się przenieść i dlaczego?
Do liceum. Piękne to były czasy. Z perspektywy czasu wiem, że wiele rzeczy mogłam zrobić ciut inaczej.

10. Jakiej potrawy nigdy nie tkniesz, nawet widelcem?
 Ślimaków i żabich udek. Blee...

11. Jakie są Twoje trzy ulubione blogi i dlaczego właśnie te?
 Łatwiej byłoby mi napisać którą blogerkę lubię najbardziej. Byłaby to dziewczyna, z którą mam stały kontakt, i która pozwala mi z uśmiechem na twarzy trwać w blogosferze. 3 ulubione blogi? To jeszcze nie ten moment aby wybierać.




O chłopcu I.

1. Trzy najważniejsze słowa w twoim życiu to…
 Miłość. Przyjaźń. Zaufanie. 

2. Co najbardziej zaskoczyło Cię w dorosłym życiu?
 Decydowanie o swoim losie. Nie sądziłam, że podejmowanie decyzji o sobie samej będzie takie trudne.

3. Jaka jest najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w dzieciństwie?
 W dzieciństwie nie robiłam żadnych mądrych rzeczy ;)

4. Gdybym mogła być mężczyzną jeden dzień, pewnie byłabym…
 Mężczyzną. Zawsze byłam ciekawa jak to jest być facetem. Chętnie wcieliłabym się w rolę mężczyzny, na jeden dzień :)

5. Kiedy śpiewasz najczęściej?
 Gdy nikt nie słyszy. I gdy dziecko mnie o to prosi.

6. Gdybym mogła cofnąć czas…
 Nie chciałabym cofać czasu. Jest mi dobrze tak, jak jest. Nie chciałabym niczego zmieniać, bo nie wiem, w którym momencie życia byłabym teraz, gdyby wszystko potoczyło się inaczej.

7. Co jest dla Ciebie potocznym ” końcem świata” ?
 Mąka porozsypywana w całym domu.

8. Co Cię rozśmiesza?
 Filozoficzne opowieści dziwnej treści, tworzone przez mojego syna.

9. Jak wychowam dzieci to…
 ...zacznę robić to wszystko, na co obecnie brakuje mi czasu i samozaparcia.

10. Tego o mnie nie wiecie…
 Jestem ofermą. Obijam się o wszystkie meble w domu, a potem się zastanawiam skąd te siniaki.

11. Najgłupsze pytanie jakie kiedykolwiek usłyszałaś:)
 "Ty coś w ogóle jesz?"



Niezłe Ziółko

1.Co daje Ci  blogowanie ? 
 Wszystko co najlepsze. Mogłabym długo o tym pisać, ale nie wiem, czy ktokolwiek dotrwałby do końca. Blogowanie zmieniło moje życie o kilkadziesiąt stopni. Podoba mi się ten świat. I ja się sobie podobam. Dzięki blogowaniu dostałam wiele, a jeszcze dużo przede mną. 

2.Film/książka która najbardziej  Cię zaskoczyła pozytywnie lub negatywnie? 
 Dawno nie oglądałam nic przyzwoitego. Moja przygoda z książką skończyła się na przeczytaniu połowy. Potrzebuję czasu i kopniaka. Przyjdzie zima, będę wieczorami czytać i oglądać. 

3. Co lubisz w ludziach ? 
 Ugryzę to pytane inaczej. Lubię ludzi szczerych, ambitnych, wiedzących czego oczekują od życia. Ludzi z pasją, poczuciem humoru. Trochę szalonych, pokręconych. Ambitnych, z dużym zapleczem zainteresowań i wiedzy. Lubię ludzi, z którymi mogę o czymś porozmawiać. 

4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? 
 W chwili obecnej - bez internetu. 

5. Co lub kto sprawił ,że blogujesz? 
 Sama sobie to sprawiłam. To była chwila, impuls. Rachu-ciachu i weszłam w to. Myślę, że gdybym nie była zmuszona siedzieć z dzieckiem w domu, nie chciałoby mi się bawić w blogowanie. Dlatego też uważam, że Franek również jest "współwinny". 

6. Ile czasu tygodniowo zajmuje Ci blogowanie? 
 Biorąc pod uwagę wszystko, czyli: pisanie tekstów, prowadzenie fanpage, czytanie innych blogów, odpowiadanie na maile i wiadomości na Facebook itp. - nie przekraczam 7 godzin tygodniowo. 

7. Czy chciałabyś podróżować w czasie? Jeśli tak, co byś zmieniła w swoim życiu? 
 Chwiałabym się przenieść do przyszłości i zobaczyć jak potoczyło się moje życie. Wtedy mogłabym się zastanowić nad tym, co obecnie mogę zrobić, żeby było jeszcze lepiej. 

8. Gdzie wybrałabyś się na swoją podróż marzeń ? 
 Zawsze chciałam pojechać do Rzymu i Paryża. I myślę, że nadal tam bym się wybrała. 

9. O czym marzysz? 
 O sławie w blogosferze - hahaha ;) 

10. Czy macierzyństwo zmieniło coś w twoim życiu? 
 Wiele. Między innymi to, że nie pracuję. Większych zmian nie zauważyła. 

11. Rodzina jest dla mnie… 
 ...całym moim światem.


Wszystkimi siłami tego świata, proszę los aby już nikt mnie nie nominował w LBA, gdyż będzie się to wiązało z tym, że znowu zmuszę Was do czytania o mnie ;)

You Might Also Like

15 komentarze(y)

  1. Widzę, że muszę w końcu odpowiedzieć na Twoją motywację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez kawy nie ma życia :D Tez pierwsze co rano robię to włączam ekspres ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się człowiek dzięki tym nominacjom dowiaduje. Ja dostałam ostatnio ich dość sporo i odpowiadam w komentarzach bo zasypałabym ludzi postami o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz wyboru. Ja wciąż wyczekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też. Nie wyobrażam sobie nie wypić rano kawy. Nie byłabym w stanie normalnie funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, w moich odpowiedziach (niektórych) jest trochę ironii. Nie mogłam podejść do wszystkiego całkowicie na poważnie, bo byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa bardzo tego posta, który powstaje :) Też się obijam od wszystkiego, a gdy mąż pyta skąd mam nowe siniaki, tylko wzruszam ramionami i mówię, że chodziłam... stałam... tak wyszło... :D Fajnie wiedzieć o Tobie znowu ciut więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem go bardzo ciekawa. Im dłużej w nim siedzę, tym bardziej mam ochotę go nigdy nie kończyć. Ale na to sobie pozwolić nie mogę. Nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same ciekawostki... tego jeszcze nie wiedziałam, no prócz tej ulubionej blogerki :D bo to wiem od dawna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak wychowam dzieci i wreszcie będę robiła to co chcę ;)
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrz, i ja dostałam nominacje i zastanawiam się, czy aby Ciebie nie nominować, bo widzę, że to lubisz ;). No ale że nie wiesz, co cechuje blogera doskonałego, to mnie zaskoczyłaś :). Myślałam, że wiesz;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju. Nie wiem. Skąd mam wiedzieć. Nie ma doskonałych blogerów. Są jedynie tacy, którym idzie to lepiej i tacy, którym idzie to gorzej.
    Nie chcę już być więcej nominowana. Z tymi nominacjami jest jak z Tobą i Polą. Jest fajnie, wszyscy chętnie czytają ale ma się ambicje na lepsze teksty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, wybaczam Ci ten przelotny romans...

    :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie zmuszanie? Czytać o Tobie to czysta przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń