Razem wielką mamy moc!

17:44:00


AKTUALIZOWANY: 06.11.2015

Gdy napisałam tekst, w którym streściłam powód swojej nieobecności, mnóstwo ludzi, tak wielu z Was, dało mi skrzydła. Daliście mi wiele pozytywnej energii, mocy, siły, wsparcia, otuchy. Dziś możemy śmiało powiedzieć ZACZYNAMY! Rozpoczynamy jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w naszym życiu. Franek nie do końca wie, co się dookoła niego dzieje. Uśmiecha się do zdjęć swojej zbiórki na siepomaga.pl. A ja wiem, że razem wielką mamy moc i damy radę. Uda nam się osiągnąć cel i zebrać potrzebną kwotę na operację Franka w Niemczech. 


Dziś krótko i treściwie. Rozpoczynamy zbiórkę na SiePomaga. Pod tym linkiem możecie wesprzeć zbiórkę w cegiełkę od siebie. Będę niezwykle wdzięczna każdemu, kto udostępni link do zbiórki wszędzie, gdzie tylko może. Jeśli zdecydujecie się na udostępnienie na Facebooku, koniecznie oznaczcie post hasztagiem #serce_franka . Dzięki temu będę miała możliwość zobaczyć jak duży zasięg ma zbiórka i później, po jej zakończeniu, podziękować Wam wszystkim i każdemu z osobna.





Jeśli nie możecie dokonać symbolicznej wpłaty za pośrednictwem SiePomaga, prosimy o SMS.

numer: 72365
treść: S3258

koszt 2,46 zł brutto (w tym VAT)

Można również dokonać wpłaty bezpośredniej na subkonto Fundacji SiePomaga poprzez przelew internetowy lub pocztowy:

Fundacja Siepomaga
65 1060 0076 0000 3380 0013 1425 
tytułem: 3258 Franciszek Chmielewski darowizna


Przelewy zagraniczne:

Nazwa: Fundacja Siepomaga
adres: 27 Grudnia 9A/8, 61-737 Poznań
Bank: BPH
IBAN: PL 65 1060 0076 0000 3380 0013 1425
SWIFT: BPHKPLPK
tytułem: 3258 Franciszek Chmielewski darowizna



Istnieje także możliwość dokonania bezpośredniej wpłaty na subkonto Franka w Fundacji Serce Dziecka. Za wszystkie wpłaty serdecznie dziękujemy. Przybliżają one nas do terminu operacji. 


Fundacja Serce Dziecka im. Diny Radziwiłłowej
ul. Narbutta 27 lok.1, 02-536 Warszawa

Nr konta na wpłaty w euro PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272
SWIFT BIGBPLPW 

koniecznie z dopiskiem: Franciszek Chmielewski ZC-6238

Pamiętajcie o tym, aby w tytule przelewu wpisać FRANCISZEK CHMIELEWSKI ZC-6238. Tylko wtedy pieniądze trafią na subkonto Franka. 





Dziękujemy już teraz. Za wszytko! Za serce, chęci, wsparcie, dobre słowo. Jesteście wielcy!

You Might Also Like

22 komentarze(y)

  1. Od nas wsparcie już poszło. Myślę, że na tym nie koniec. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynamy robić szum. Już nie długo będzie można przekazać 1%, w tym roku mam zamiar to zrobić szybko. Czekam jeszcze na kasę z "promocji bankowych" i mam w głowie parę innych pomysłów. Damy radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, wspieramy i nagłaśniamy sprawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Przekaże informacje dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy Was wspierać w każdy możliwy sposób!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uda się, nie ma innego wyjścia! Jestem z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłów to ja też mam pięćset. I jeszcze dużo osób podsuwa mi swoje. jest w czym wybierać.
    Dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro Bartek coś rekomenduje to jemu nie wypada odmówić. Przyłączamy się do apelu całą rodziną. Trzymamy kciuki ze wszystkich sił :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartek jest niemożliwy w swoich możliwościach :)
    Dzięki za wsparcie.
    I Bartkowi też dziękuję, po raz nie wiem który ale na pewno nie ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki!! Nie damy się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być dobrze, nie ma innej opcji :))

    OdpowiedzUsuń