AlmaMia.Art - tworzone z pasji

21:23:00


Są tacy ludzie, dla których nie ma żadnych granic. Pojawiają się założenia, plany, pierwszy zarys, krótki konspekt i start w kierunku realizacji swoich marzeń i szlifowania umiejętności. Ja piszę, ktoś szyje, inny maluje, rysuje, lepi, rzeźbi, fotografuje. Jednym słowem TWORZY. Niejednokrotnie są to rzeczy warte uwagi ale w czeluści internetu i Facebooka umykają niezauważone. A szkoda, bo piękno powinno być zauważone i docenione. Sama po sobie wiem jak ciężko się przebić. Obecnie wszystkiego jest multum i każdy chce więcej, lepiej, bardziej. Jednak jakoś zacząć trzeba, żeby dojść do tego więcej. Przebicie się do szerszej grupy odbiorców jest niezwykle trudne i czasochłonne. Ci, którzy coś tworzą w domowym zaciszu, mają utrudnione zadanie, przez to, że brakuje czasu na fejs, internet i promowanie swoich dzieł. Więc...

Przedstawiam Wam Anie z AlmaMia.Art i jej cuda, tworzone z ogromnym wkładem serca i wielką pasją. Cuda, które są niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Dzięki temu każda rzecz jest wyjątkowa. Drugiej takiej nie ma. 
Na Anie trafiłam przez jeden wielki przypadek, co mnie ogromnie cieszy, gdyż mogłam poznać naprawdę wspaniałą osobę i zobaczyć wiele wspaniałych dzieł, w kierunku których chylę czoła. Ja nie potrafię prosto guzika przyszyć, a co dopiero namalować coś wyjątkowego. Tym bardziej podziwiam ludzi, którzy potrafią i chcą swoje umiejętności, talent i chęci przerodzić w sposób na życie. 

Anie maluje. Ale co tu dużo mówić. Sami zobaczcie jakie cuda potrafi wyczarować :)


Zakładki do książek są niesamowite. Mnie urzekł czarny kot uroczo zerkający w moim kierunki i proszący "włóż mnie do swojej książki". On do mnie gada. Naprawdę!










Kartki okolicznościowe to petarda. Idealny prezent na Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, urodziny, imieniny... Do wyboru - do koloru, wedle własnych potrzeb :) Można dogadać idealny wzór, kolor. 










Drogie Panie, Ania tworzy również biżuterię. Jest w stanie ozdobić niepowtarzalnym wzorem spinki do włosów oraz stworzyć kolczyki z wybranym motywem. 




 Piękne, prawda?

Wszystko ręcznie malowane przy użyciu farb akrylowych, utrwalone lakierem wodnym, ozdobione kryształkami, wstążkami. Zakładki do książek wykonane ze sklejki brzozowej, ozdobione w niebanalny, oryginalny sposób. 
Ceny, jak na handmade, u Ani są bardzo przyzwoite, więc za naprawdę małe pieniądze można mieć w domu coś pięknego, ręcznie robionego i niepowtarzalnego, a w dodatku świetnej jakości.
Anie ma prostą zasadę: nie powiela wcześniej wykonanych wzorów, dzięki czemu każda rzecz, która wychodzi spod jej ręki jest jedyna w swoim rodzaju.


Ceny wahają się między 15 - 35 zł w zależności od tego, co ma być wykonane

Jeśli się podoba, to mam dla Was dwie niespodzianki!
Za chwilę Święto Dziadków, a za miesiąc Walentynki. Jeśli nie macie pomysłu na fajny, niebanalny prezent, to ja mam coś dla Was. Razem z AlmaMia.Art zapraszam do składania zamówień na biżu, zakładki i kartki okolicznościowe. 

A niespodzianki mam takie:

  • pierwsze 10 zamówień złożonych u Ani do 15 stycznia 2016 r. mają gwarancję realizacji i dostarczenia przed dniem Babci i Dziadka. 

dodatkowo


  • wszystkie zamówienia złożone od dziś do 20 stycznia 2016 r. na hasło: BabskiePisanie objęte są rabatem w wysokości -10% od ceny wyjściowej.

Składać zamówienia można tu ---> Alma.Mia.Art (fanpage)

Z Anią możecie ustalić wzór, kolory, dodatki i inne cuda. 
Mam nadzieję, ze się skusicie i skorzystacie. Nie codziennie bowiem się zdarza trafić na naprawdę wartościowy produkt.




*wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony AlmaMia.Art. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania na innych platformach bez zgody autora.

You Might Also Like

11 komentarze(y)

  1. Zakładki i bużuteria pierwsza klasa :) Faktycznie Ania ma mega talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie widziałam takich zakładek! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te rzeczy! Zakładka z bzem - piękna! Uwielbiam bez :) No i nawet makowe kolczyki są! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam osoby, które potrafią tworzyć takie cuda, bo ja jestem kompletne beztalencie w tej materii. Najbardziej podoba mi się zakładka z Kubusiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Na fp widziałam przewieszki w kształcie kota. Utonęłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też podziwiam. Dla mnie to jak jakaś abstrakcja a Ania robi to wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko, że ja nie używam zakładek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz jeszcze do wyboru biżuterię i kartki okolicznościowe :)

    OdpowiedzUsuń